
Фахівці відділу комунікації та інформаційно-роз’яснювальної роботи ДУ «Одеський обласний центр контролю та профiлактики хвороб МОЗ України» взяли участь у наступній сесії тренінгу для спеціалістів регіональних закладів громадського здоровʼя.
Модуль було присвячено темі: «Кризові та надзвичайні ситуації в комунікації в сфері громадського здоров’я».
Зокрема, акцент було зроблено на підготовці до кризи, управлінні проблемами та передбаченні можливих кризових ситуаці.
Учасники тренінгу взяли участь у практичній вправі, завданням якої було визначення можливих кризових ситуацій. Зокрема, якими є потенційні кризові ситуації для регіональних центрів громадського здоров’я?
Також учасники тренінгу розглянули такі теми:
— Процес комунікації під час кризи.
— Співпраця зі стейкхолдерами під час кризи.
— Процес комунікації під час кризи: Фінський досвід.
Тренерами були:
— Дмитро Коник, консультант зі стратегічних комунікацій (працював прес-секретарем голови Київської міської державної адміністрації, У 1994-2000 роках керував PR — відділом Міжнародної Фінансової Корпорації, члена групи Світового Банку).
— Марко Лехтеенмякі (Marko Lähteenmäki), має ступінь магістра соціальних наук і значний досвід в якості менеджера з комунікацій та роботи з клієнтами Фінського інституту охорони здоров’я та соціального забезпечення (THL). Він володіє усіма сучасними комунікаційними інструментами, соціальними медіа, а також інструментами соціального маркетингу в галузі поведінкових змін.
Тренінг було розроблено у співпраці європейських та національних експертів із комунікацій.