Сьогодення

16 червня відбулась розширена нарада ДУ «Одеський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України».

Розширена нарада Державної установи  «Одеський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України» відбулась 16 червня 2021 року у приміщенні Одеської обласної державної адміністрації. В  нараді взяли участь керівництво Центру, а також завідувачі та провідні бухгалтери структурних та відокремлених підрозділів.

На початку засідання в. о. генерального директора Центру Віталій Гончаров оприлюднив наказ Міністерства охорони здоровʼя України №1103 від 02.06.2021 року, згідно з яким було змінено назву ДУ «Одеський обласний лабораторний центр МОЗ України» на ДУ «Одеський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України».  

Відтепер на ДУ «Одеський ОЦКПХ МОЗ» покладені завдання і функції у сферах забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення, захисту населення від інфекційних хвороб, запобігання та профілактика неінфекційних захворювань, імунопрофілактики, біологічної безпеки та біологічного захисту, епідеміологічного нагляду (спостереження), промоції здорового способу життя та запобігання факторам ризику, боротьби зі стійкістю до протимікробних препаратів, реагування на небезпеки для здоровʼя та надзвичайні стани в сфері охорони здоровʼя.

Учасники наради обговорили нову структуру, статутну діяльність та штатний розпис ДУ «Одеський ОЦКПХ МОЗ». Одночасно було озвучено підсумки діяльності ДУ «Одеський обласний лабораторний центр МОЗ» за 2020 рік та 1 квартал 2021 року.

Керівництво Центру привітало фахівців з Днем медичного працівника. В.о генерального директора Віталій Гончаров відзначив, що спеціалісти Центру кожного дня ведуть боротьбу із коронавірусною хворобою. Працівники установи отримали почесні грамоти, подяки та нагороди від Міністерства охорони здоровʼя, Одеської облдержадміністрації та Одеської обласної ради.

В.о. генерального директора Віталій ГОНЧАРОВ.

Leave a Reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *